p

p

۱۳۸۹ اسفند ۹, دوشنبه

زندانی بند 209 زندان اوین

اینجانب زندانی بند 209 زندان اوین بودم






راه تماس با اینجانب قسمت نظرات وبسایت میباشد 




در این وبلاگ قصد دارم نوع شکنجه ای که در زندان اوین بند 209 با من انجام داده اند و زندانیانی که در سلول های 209 مورد شکنجه  قرار گرفته اند را بازگو کنم

اینجانب اخرین نفری بودم که با چند عزیز ی که اعدام شده اند در یک بند بوده و ....

 امروز نهم اسفند سکوت را شکسته و شروع به بازگویی خواهم کرد


مدارکی در این وبسایت قرار خواهد گرفت که هرگز به چشم خود ندیده اید.




قانون کثیف جمهوری اسلامی
قانون مجازات اسلامی ننگین جمهوری اسلامی
فصل دوم - اهانت به مقدسات مذهبي وسوءقصد به مقامات داخلي
ماده 513 - هركس به مقدسات اسلام و يا هر يك از انبياء عظام يا ائمه طاهرين ( ع ) يا حضرت صديقه طاهره ( س ) اهانت نمايد اگر مشمول حكم ساب النبي باشداعدام مي شود و در غير اين صورت به حبس از يك تا پنج سال محكوم خواهد شد .
ماده 514 - هركس به حضرت امام خميني ، بنيانگذار جمهوري اسلامي رضوان ا000 عليه ومقام معظم رهبري به نحوي از انحاء اهانت نمايد به حبس از شش ماه تا دو سال محكوم خواهد شد .
ماده 515 - هر كس به جان رهبر و هر يك از روساي قواي سه گانه و مراجع بزرگ تقليد ، سوءقصد نمايد چنانچه محارب شناخته نشود به حبس از سه تا ده سال محكوم خواهد شد .
متن کامل قانون حیوانی مجازات اسلامی


 

۱ نظر:

  1. ناشناس۷:۰۵

    با سلام و درود به شما دوست عزیز من به دنبال جمع‌آوری اطلاعات از بند ۲۰۹ اوین برای به روز کردن اطلاعات این بند مخوف امنیتی هستم، اینجور که معلومه شما زمان خیلی‌ دوری نیست که در این بند زندانی بودید می‌شه لطف کنین سوالات منو پاسخ بدین؟

    ۱. آیا هم اکنون در سلولهأی که توالت فرنگی‌ وجود داشت هنوز وجود دارد؟ حمام و دشتشوی بندها در کجای بند واقع شده؟ و چه مشخص‌یی‌ دارند؟

    ۲. چه لباس هایی به شما داده شد و چه رنگی‌ بودن؟ دمپایی تون چه رنگی‌ بودش؟ چشم بندتون چه رنگی‌ بودش؟

    ۳. زندانیها رو چجوری صدا میزدند با اسم یا شماره؟ آیا بازجوها اسم خودشونو میگفتن؟

    می‌شه راجع به وضعیت فیزیکی ساختمون و موقعیت جغرافیایی ساختمان و بندها یکم توضیح بدین؟

    بی‌نهایت متشکر هستم اگه این اطلاعاتو به من بدین.

    پاسخحذف